De 1e week zit er alweer bijna op.. - Reisverslag uit Kupang, Indonesië van Leonie Pattiasina - WaarBenJij.nu De 1e week zit er alweer bijna op.. - Reisverslag uit Kupang, Indonesië van Leonie Pattiasina - WaarBenJij.nu

De 1e week zit er alweer bijna op..

Door: leoniepattiasina

Blijf op de hoogte en volg Leonie

13 Februari 2011 | Indonesië, Kupang

Als ik terugkijk op deze week is de tijd op zich best snel gedaan.. Heb dan ook veel gerust en nieuwe/ andere indrukken op gedaan. Er zijn zoveel dingen die ik zie en meemaak die ik graag met jullie wil delen, maar als ik alles moet opschrijven ben ik wel uren bezig haha.. Ik heb de afgelopen 2 dagen de familie ontmoet en opa en oma Beth bezocht. Heel apart maar moest wel ff een traantje wegpinken toen ik oma zag precies oma Rada uiterlijk maar ook oma's houding. Daarnaast ook de ooms & tantes ontmoet zussen van oom john (nichten van mama). Die zijn echt te grappig vooral ma Es paling tjerewet (druk en veel kletsen)! Pfff en ik zie alle trekjes van mama hier terug bij iedereen ahhaha (misschien ook wel ene beetje van mijzelf ;))
Vanochtend ben ik met o.John en t.Esther trouwjurken wezen kijken/passen omdat ze hier goedkoop zijn maar dat wordt 'm niet :S 1. Het is te warm hier om 10000 jurkien te passen 2. Zij hebben een andere stijl dan mij 3. Ik wil dit toch graag rustig met mn eigen vrienden/familie..
Ik ben vandaag ook naar het weeshuis (panti asuhan) geweest en heb kennis gemaakt met het hoofd vh weeshuis en en werknemer van daar. Het hoofd vh weeshuis schaamde zich omdat ze zich afvroeg waarom ik in zo'n oud en lelijk weeshuis wilde stage lopen, terwijl we in NL betere en mooiere voorzieningen hebben. O.John & t.Esther deden het woord en legden dit gelukkig ff uit. Door de spanningen kon ik ff geen woord uitbrengen.. Ik hoop dat het me we gaat lukken als ik in het weeshuis verblijf.
Toen we terugkwamen hebben we weer ff lekker gegeten, geslapen en daarna zijn we naar een kerkelijke bijeenkomst gegaan.
Thuis kreeg ik ineens belletjes/smsjes van iedereen en ik heb nog ff kunnen skypen met kaka Maureen, Gose, Yas, Val, Joyce en Roos :D Altijd fijn!!! Grappig dat iedereen ineens tegelijk belde.. Dus mensen als jullie skype hebben voeg me ff toe ;)
Nou ik ga afsluiten, want het is alweer laat en morgen naar de kerk om 8.00 uur...
Tot snel!

X

  • 12 Februari 2011 - 18:17

    Niels En Marliek:

    Leetje!! Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt... Enjoy!!!!

    Heel veel liefs van ons!!

  • 12 Februari 2011 - 19:42

    Ro Pat:

    Wat een belevenis he..!! Oma Beth en Opa Soleman zijn echt lief. Doe oma maar een dikke knuffel van mij. Ik ging vaak bij haar zitten en dan gewoon lekker vasthouden, heerlijk mens. Btw lekker pisang goreng hoor op de foto, jammie.. Zeg maar alvast tegen Ma Ete dat ze er een paar voor mij moet bewaren als ik in maart langs kom, hahaha... ;) Heel veel succes in het weeshuis. Was het trouwens nog wat? Wat was je eerste indruk..? Laat me maar weten wanneer je weer op skype zit dan kletsen we wel bij. Dikke kus kaka

  • 12 Februari 2011 - 19:48

    Jolien..:

    Suc6,kus!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 12 Februari 2011 - 20:16

    Sien:

    Super om te lezen hoe je het tot nu toe hebt ervaren;) ik kan maar 1ding zeggen GENIET GENIET GENIET.. Dikke Kus!

  • 14 Februari 2011 - 11:36

    Mirjam Veldhusi:

    Hoi Leonie,

    Leuk om je ervaringen te lezen!
    Fijn dat je het zo leuk hebt daar. Heel veel succes in het weeshuis.
    Geniet van je tijd daar.

    Groetjes Mirjam

  • 14 Februari 2011 - 18:55

    Richellee:

    LEOOOOOO :D
    hoestdahhhh?
    aangzien ik je eigenlyk nog helemaal nie heb gsproke .. hier ff een berichie! bn wel op de hoogte hoorr ;) haha ..
    nah de volgende x als dr wordt geskypt (met headset ahahahah) dn ben ik dr!
    we denkee aan je :D
    liefssssss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kupang

Back to my roots Timor & Ambon

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

Week 10 & 11

14 April 2011

Week 9

06 April 2011

Week 8

30 Maart 2011

Week 7

20 Maart 2011

Gearriveerd in Ambon Maniseeeee
Leonie

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 32440

Voorgaande reizen:

07 Februari 2011 - 04 Mei 2011

Back to my roots Timor & Ambon

Landen bezocht: