Nog 1 weekje te gaan.. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Leonie Pattiasina - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje te gaan.. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Leonie Pattiasina - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje te gaan..

Door: leoniepattiasina

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Januari 2011 | Nederland, Nijverdal

Nog 1 weekje te gaan en dan vertrek ik gewoon al.. Pff het lijkt wel of de afgelopen periode voorbij gevlogen is! Ik ben zo goed als klaar om te vertrekken. Morgen nog naar school om mijn laatste verslag in te leveren en supervisie af te ronden, alle vaccinaties gehad, reisverzekeringen etc. geregeld en jaja zelfs al mijn koffer al helemaal ingepakt! Heb er wel een aantal keer over gedaan aangezien ik toch wel een beetje te veel wilde meegenomen hihi.. Het komt nu echt dichterbij, eng en spannend! Maar ik heb er wel ontzettend veel zin. Ik geniet nu lekker van m'n vrije tijd en mijn lieve vriendinnetjes, familie en natuurlijk mijn lieve schat! (Die ik ontzettend ga missen)!
Nou het volgende verslag schrijf ik als ik in Timor (Kupang) ben denk ik.. Tot dan ;)!

Liefs Le

  • 31 Januari 2011 - 20:57

    Sita:

    Nou heel veel succes en ik snap dat het spannend is.

    Groetjes

  • 01 Februari 2011 - 08:00

    Jolien:

    Leonie we wensen jou heel veel plezier,en ga er van genieten.....
    Kus Deleaney,Jolien, Joelle en Leah...
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Februari 2011 - 11:08

    Lucy:

    spannendddddddddddddd Lé !
    maar echt super gaaf voor je !
    wordt vast helemaal te gek !
    nou ik spreek je sowieso nog wel voordat je weg gaat ;)

    Liefssxxxxxxxx

  • 01 Februari 2011 - 21:31

    Suze:

    Gaaf Leonie! Selamat bersenang-senang ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijverdal

Back to my roots Timor & Ambon

Recente Reisverslagen:

24 April 2011

Week 10 & 11

14 April 2011

Week 9

06 April 2011

Week 8

30 Maart 2011

Week 7

20 Maart 2011

Gearriveerd in Ambon Maniseeeee
Leonie

Actief sinds 28 Jan. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 32440

Voorgaande reizen:

07 Februari 2011 - 04 Mei 2011

Back to my roots Timor & Ambon

Landen bezocht: